یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1391
بازدید : 436
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود Sony Movie Studio Platinum 12.0 Suite 12.0.333/12.0.334 Multilingual (x86/x64) - نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم
دانلود Sony Movie Studio Platinum 12.0

Sony Movie Studio Platinum یکی از کاملترین مجموعه های ویرایش و خلق فیلم و صدا است. شرکت سونی همواره در صنعت دیجیتال پیشرو بوده و یکی از خدمات آن ارائه این نرم افزار به دنیای کامپیوتر می باشد. شما به کمک این نرم افزار می توانید آثار زیبای سه بعدی و AVCHD خلق کنید. فایل های صوتی خود را در Sound Forge ویرایش کنید و فیلم های خود را در PixelCast آپلود کنید و یا آنها را در دیسک های DVD و Bluray رایت کنید. همگی این قابلیت ها در نرم افزار Sony Movie Studio Platinum موجود است. قابلیت های بینظیر دیگری مانند video compositing, color correction, و animated titling امکاناتی است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قدرت بی نظیر در ویرایش صدا و خلق موسیقی از امکانات دیگر این نرم افزار به حساب می آید.
 

Movie Studio Platinum 12 :
دنیای خود را به تصویر بکشید ! به کمک این نرم افزار ویدئو های خود را با افکت هایی حرفه ای ویرایش کنید و آنها را به اشتراک دوستان خود بگذارید. افکت هایی نظیر : ویرایش و اضافه کردن تیترها ، تنظیمات رنگ بندی ، اضافه کردن Object ها به تصویر ، سه بعدی کردن ویدئو ها و هزاران افکت های زیبای دیگر.
DVD Architect Studio 5 :
پروژه های خود را به راحتی ذخیره کنید. اسلاید شوهای زیبا و افکت های جذاب برای عکس ها و ویدئو های خود درست کنید و آنها را به راحتی و با قالب های از پیش آماده به تصویر بکشید.
Sound Forge Audio Studio 10 :

موسیقی های مورد علاقه خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید و به آنها کیفیت و خلاقیت جدید بدهید. متن شعر ها را بر روی موسیقی ها تنظیم کنید و آنها را همانطور که دلخواه شماست خلق کنید و سپس با دوستان خود در اینترنت به اشتراک بگذارید و یا روی DVD و یا CD رایت کنید.

Sony Movie Studio Platinum

امکانات نرم افزار Sony Movie Studio Platinum :
- خلق و ویرایش فایل های ویدئویی به صورت حرفه ای و با افکت هایی بسیار در زمینه کار با ویدئو.
- خلق و ویرایش فایل های صوتی به صورت حرفه ای.
- کار کردن بسیار آسان و فقط با یک کلیک.
- قابلیت ویرایش به صورت سه بعدی.
- دارای آموزش هایی داخل برنامه.
- دارای افکت های بسیاری در زمینه ویرایش های صوتی.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , مالتی مدیا , نرم افزار ویرایش فیلم , نرم افزار ویرایش صدا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزارویرایش صدا , نرم افزار ویرایش فیلم , دانلودنرم افزارویرایش صدا , دانلودنرم افزار ویرایش فیلم , دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم , دانلود Sony Movie Studio Platinum 12 , 0 Suite 12 , 0 , 333/12 , 0 , 334 Multilingual (x86/x64) ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com